Z dobrim pristopom lahko marketing v turizmu pripelje do odlične zapolnitve destinacij

Brez prave promocije je podjetje lahko popolnoma, zato je dober marketing v turizmu danes obvezno znanje. Konkurenca je visoka, povpraševaje tudi, ampak to ni vedno dovolj za vsakega. Ampak nekateri se kljub temu lahko soočajo s premajhnim zanimanjem za njihov turistično nastanitev. 

Strategija je vedno ključnega pomena in za vsak segment dela so izdelani ključni kanali zato, da podjetje lažje pripravi prav strategijo marketinga. Tako ima tudi marketing v turizmu, ki se deli na štiri faze. Če so te štiri faze dobro opravljene potem lahko lahko govorimo o zelo dobri strategiji.

To so:
– Faza sanjarjenja
– Faza planiranja
– Faza rezervacije
– Faza doživetja

Vsak potencialni gost gre več ali manj čez te štiri faze edino vsaka faza lahko traja pri posamezniku popolnoma različno. Pri poznavanju teh faz se lahko marketing v turizmu najbolje efektivno pripravi.

V prvi in drugi fazi so za najboljši marketing v turizmu izjemno pomembne kakovostne fotografije, na spletnih straneh ter socialnih omrežjih. Vsak si mnogo lažje predstavlja njegov dopust, če ima dobro vizualno predstavo o tem kam bo šel. Zato so kakovostne fotografije destinacije kakor tudi okolice izjemno pomembne.

V tretji fazi, ko se gost že odloča za rezervacijo, pa je obvezen hiter in enostaven postopek rezervacije ter seveda hiter odziv potrditve rezervacije. Vsaj potrošnik bo vedno zadovoljen, ko bo njegov postopek nakupa potekal nemoteno. Pri tem postopku se včasih tudi priporoča dodajanja mnenja strank na tem delu spletne strani, saj dokazano pospešuje rezervacije.

V zadnji fazi pa je zagotovo najbolj pomembno, da poskrbite, da gost doživi najmanj tisto kar je rezerviral saj s tem lahko, pričakujeta zadovoljnega gosta, ki lahko, da bo podal priporočilo za potencialne goste v prihodnosti.

To je seveda le en del pozitivnega pristopa za kakovosten marketing v turizmu, ki dokazano deluje izjemno dobro, vendar je poleg vsega tega potrebno še mnogo več.